Elérhetőségeink:
Kérdés esetén az alábbi elérhetőségeinken veheted fel velünk a kapcsolatot.
✉️ info@soulcandle.hu
📱 +3630/9855994
Facebook:
Instagram: SoulCandle_hu
Kérlek, nézd meg a Kapcsolat oldalt és vedd fel a kapcsolatot velem az űrlap segítségével a hét bármelyik napján 0-24 órában. Ha számodra ez nem megfelelő, inkább telefonon szeretnél velem beszélni hétköznapokon munkaidőben mindig elérhető vagyok a +3630/985-5994 telefonszámon. Ha e-mailben szívesebben beszélnél velem az info@soulcandle.hu címen megteheted.
Nem, sajnos a személyes átvétel nem lehetséges.
Természetesen igen! A webáruházon keresztül leadott rendeléseket Magyarország bármely pontjára rendelheted. Csomagpontra, de házhoz szállítással is kérheted csomagod.
Csomagodat GLS futárszolgálattal vagy Foxpost automatában kaphatod kézhez.
A kiszállítás aktuális várható idejéről a főoldalon a fejlécben tájékoztatunk. Igyekszünk minél hamarabb kiküldeni a csomagokat.
A rendeléseket minimum 10 munkanappal, maximum pedig az ÁSZF-ben feltüntetett napokkal érdemes számolni.
Kérjük vedd figyelembe, hogy a hétvégék nem tartoznak bele sem a szállítási, sem a feldolgozási időbe.
Webáruházunkban választhatsz utánvétet, átutalásos fizetési módot és Barionos fizetést.
Ha az átutalást választod, az összeg jóváírását követően csomagod státuszát átállítjuk feldolgozás alatt-ra. Ezután kerül csomagolásra a kiválasztott termék.
A banki átutalás teljesítésére 48 órád van, a rendelés leadását követően. Ha addig nem történik meg az utalás, rendelésed törlődik.
A banki utaláshoz alábbi adatokra lesz szükséged:
Gerrliz Kft
CIB Bank Zrt.
Bankszámlaszám:
10700615-73570949-51100005
IBAN:
A közleménybe minden esetben írd oda a rendelésed számát!
Természetesen mi is emberek vagyunk és hibázhatunk, így előfordul, hogy kimarad valami a csomagból. Ez esetben mindenképpen jelezd nekünk emailben az info@soulcandle.hu címen, vagy telefonon a +3630/985-5994-es telefonszámon.
Hiába csomagoljuk termékeinket körültekintően, így is előfordulhat, hogy szállítás során esetleg megsérül. Ez esetben szintén emailben jelezd nekünk. Mindkét esetben kérünk, hogy még az átvétel napján vedd fel velünk a kapcsolatot és a csomagról fotót mellékelj az emailedhez, ahol jól láthat a probléma. Ha a csomag jól láthatóan sérült, mindenképpen vegyél fel a futárral erről jegyzőkönyvet.
Ha a csomagot átvetted, de a problémát nem az átvétel napján jelzed, a hibás/hiányos termékeket nem áll módunkban pótolni/visszatéríteni.
Ne aggódj, készletünket folyamatosan feltöltjük elkészült termékeinkkel. Kérjük iratkozz fel hírlevelünkre és kövess minket Instagram / Facebook oldalunkon, mert ott biztosan értesülsz a következő készlet feltöltés időpontjáról.
Sajnos azonban egy feltöltésnél sem végtelen a készlet, így gyorsan le kell csapni a kiválasztott termékre.
Nem, természetesen nem kötelező! Vásárolni enélkül is tudsz.
Viszont számos előnyökkel jár ha regisztrálsz az oldalra.
A regisztráció ingyenes, nem jár kötelezettséggel és bármikor törölheted a profilodat.
Nem, ha bármelyik termék, melyet a kosaradba teszel ingyenes szállítással rendelkezik, úgy minden további terméknek is ingyenes lesz a szállítási díja.